Аналіз науково-методичної роботи із педагогічними кадрами

 

У 2017/2018 н. р. методичну роботу з педагогічними кадрами було націлено на реалізацію науково-методичної теми школи «Забезпечення якості освіти шляхом інноваційних підходів до навчання в умовах впровадження нових Державних стандартів».

З метою цілеспрямованої роботи та з метою забезпечення колективного управління науково-методичною роботою було створено методичну раду, до складу якої увійшли директор школи, заступники директора, керівники ШМО, вчителі.

Також було організовано роботу чотирьох методичних об'єднань учителів-предметників, яку спрямовано на вдосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителів, удосконалення методики проведення уроку.

З метою обміну досвідом роботи та підвищення педагогічної майстерності в кожному методичному об'єднанні протягом року було організовано взаємовідвідування уроків та проведення предметних тижнів.

На досить високому рівні залишається видавнича діяльність педагогів та учнів школи. Було надруковано методичні розробки (вчителя німецької мови Решетняк Т.М.,) та анотацію роботи учня 11 класу Шемануєва Іллі.

Всю роботу з педагогічними кадрами у 2016/2017 н.р. було спрямовано на підвищення професійного та методичного рівнів кожного педагога, про що свідчить успішне проходження курсів підвищення кваліфікації та педагогічної майстерності.

*Дані за І півріччя 2017 року

 

 

Згідно з планом підвищення кваліфікації педагогічних працівників школи на 2016 рік та з метою підвищення науково-теоретичного і методичного рівнів учителів протягом 2016 року курси підвищення кваліфікації при КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» пройшли: Григор’єва О.М., вчитель математики та фізики, Маліченко С.Б., вчитель зарубіжної літератури та російської мови. Таким чином, план курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників школи виконано на 100%.

У 2017/2018 н. р. адміністрації школи та керівникам ШМО необхідно звернути увагу на впровадження нових педагогічних технологій під час організації навчання та нетрадиційних форм проведення уроків, використання проектної технології та тестових завдань у формі ЗНО.

Також активізувати роботу ШМО у напрямі посилення науково-дослідницької роботи, урахувати в планах вивчення ефективного педагогічного досвіду та підготовку випускників 11 класу до складання ЗНО (слід відмітити, що підготовка з цього напрямку вже розпочато і всі вчителі школи, за графіком, проходять онлайн-тестування щодо визначення свого фахового рівня з метою підвищення власної самоосвіти).